Na podstawie art. 1 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21.01.2022 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2022 r. poz. 149) w związku ze znacznym wzrostem zachorowań na wirusa SARS Cov-2 w Polsce oraz w trosce o Państwa zdrowie informujemy, że od dnia 31 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Węglińcu ogranicza wizyty interesantów w Ośrodku do niezbędnego minimum. W szczególnie uzasadnionych przypadkach po wcześniejszych ustaleniach telefonicznych będzie możliwy kontakt w siedzibie MGOPS. Za niedogodności przepraszamy, zasady te mają na względzie bezpieczne i efektywne udzielanie pomocy osobom wymagającym wsparcia, ale także mając na uwadze bezpieczeństwo samych pracowników.
Uwaga!, na terenie budynku istnieje obowiązek zasłaniania ust i nosa oraz prosi się o zachowanie wymagalnej, bezpiecznej odległości i dezynfekcję rąk.
Informujemy, że istnieje możliwość złożenia korespondencji do skrzynki podawczej znajdującej się przy wejściu do budynku, ul. Sikorskiego 40, 59-940 Węgliniec.
Z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej można się skontaktować również:
• poprzez e-mail: opswegliniec@poczta.onet.pl
• poprzez e-PUAP
• telefonicznie: 75 77 12 144
-
Kierownik - wew. 21
-
świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny, dodatki mieszkaniowe, KDR, stypendia- wew. 20
-
pracownicy socjalni - wew. 22
-
świadczenie wychowawcze - wew. 23
-
asystent rodziny - wew. 24
-
dodatek osłonowy 504 199 435
Informujemy, że druki wniosków o wypłatę dodatku osłonowego będą w tym czasie wystawione obok skrzynki podawczej przy wejściu do budynku. Ponadto formularze dostępne są na stronie internetowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Węglińcu oraz Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec. Zachęcamy do zapoznania się z materiałem „Wskazówki – jak wypełnić wniosek”. W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu z pracownikiem pod nr telefonu 504 199 435.